akela

#2138363 Rapporter misbruk

cristton
Participant

God kveld akela!

Hvis du hadde sjekket min profil, så hadde du sett at jeg ikke er 17 år (og så hadde du sett bilder av vår nyanskafne RENRASEDE valp, søt ikke sant?)Men selvfølgelig kunne jeg ha løyet, noe jeg ikke har.

Min konklusjon utfra ditt svar til meg: vi er uenig, så får det være! Jeg MENER at jeg ikke er bastant, men det er nok fordi jeg kjenner meg bedre enn du gjør! Det har aldri vært min hensikt å gjøre noe annet en å ytre det jeg selv synes er ok, og i beste mening. OK, så er det en myte at blandingshunder er «friskere» enn renrasede hunder. Det lar jeg være et åpent spørsmål, for vi har ingen sikre tall å vise til. Den «statistikken» jeg kjenner til er basert på de hundene jeg kjenner, for noen andre sikre tall har ikke jeg lest/hørt.

men poenget mitt er at jeg ikke PÅSTÅR, men MENER. Det er vel nesten like mange svar på spørsmålene ang hundehold som der er interriserte og engasjerte mennesker. Hvor mange teorier er der feks. på å lære en hund å gå pent i bånd? Flere muligheter er der i hvertfall, og jeg gjør hva jeg mener er best, og anbefaler gjerne det som jeg har tro på! Gjør ikke du også?

Konklusjonen min på hele debatten er at det har vært en frisk debatt, og folk har holdt seg til en folkelig og grei tone!

ha en god natt:)