Grrrrr!!

Hjem Forum Utstilling Ny boxereier Grrrrr!!

#2125442 Rapporter misbruk

Anonym

Hei igjen Charlotte!

At parringen ikke levde opp til Boxerklubbens krav, det visste oppdretter på forhånd og de burde gjort deg oppmerksomme på det! Noe annet vil være løgn eller udugelighet.

I tillegg til at de ikke burde satt kull på denne tispen i utgangspunktet. Fins mange fine boxere uten HD – enn så lenge! Med den raseklubben, så varer det vel ikke så lenge :o(

HUSK! Du kommer til å få problemer med å få dekket utgifter til veterinær gjennom forsikringen ettersom mora har HD-c. Er forresten ikke sikker om det bare gjelder problemer ifht evt. HD eller generelt. Dette bør du sjekke opp.

Hunden har fått ned en sten. Det vanlige er at det ved 8ukers alder har kommet ned to. Det kan fortsatt hende at den kommer ned, men det er ikke på noen måte sikkert!

Jeg foreslår at du krever deler av kjøpesummen tilbakebetalt!

Og dersom oppdretteren ikke har gjort deg oppmerksom på den hoftestatusen før du kjøpte valpen, så syns jeg han fortjener en refs – for å si det pent.

Forhåpentligvis får ikke Odin noen problemer som følge av dette, men FYSJ for en oppdretter, sier nå jeg!

Linda Moen

– som blir helt sint inni seg når hun leser sånt og skriver under med fullt navn ettersom dette sikkert kan regnes som personangrep av sarte sjeler.