Hei!

#2128723 Rapporter misbruk

Lotto
Participant

Skulle gjerne hatt barnevakt til unga, for all del, men det er ikke alltid det lar seg gjøre. Treninger er det kun hundene og jeg som er sammen, men i helgene blir det vanskelig…

Hva som skjedde vet jeg egentlig ikke med 100% si, men jeg har tenkt mye på det. Ingen sa at de så hva som skjedde selv om set var mange til stede, det skjedde vel antagelig så fort. Men jeg har en teori om hva som kan ha skjedd. Eieren satt i en stol med 3 hunder hvor mennesker og hunder støtt og stadig gikk forbi. Dattern lekte bak noen biler, ikke i nærheten av hundene. Men da det smalt satt ho på rompa bak dem. Det som kan ha skjedd er at ho har kommet bak dem og skulle kose dem på rompa, og at hun da har kommet overraskende på, og den ene hunden kastet seg rundt som en refleks. Ikke vet jeg og jeg skulle gjerne ha visst hva som skjedde, men det er en teori.

Eieren sa vel egentlig ikke så stort borsett fra om det gikk bra med henne, noe som det gjorde. Det var nok ikke en koselig opplevelse for henne heller ville jeg tro.

Dagen etter var det familiedag i hundeklubben, og det gikk veldig greit. Hun er ikke redd, og spør pent før hun hilser. Det har hun hvertfall lært…