Hunter

#2147086 Rapporter misbruk

Anonym

Du har fått med deg i hvertfall et poeng, og det er at denne diskusjonen ikke handler om meg. 🙂

Hva begrunner du det med at jeg ikke har greie på unger? Jeg har flere venner som har unger, og jeg ser godt hva unger er i stand til. Jeg registrerer ogaå at når jeg snakker til dem hvis de gjør noe de ikke skal, så hører de mye bedre på meg enn på foreldrene. Men det er jo helt typisk unger at de gjør det.

Og jeg har ikke kommet med noen påstandet til innehaveren av hovedinnlegget, bare kommet med spørsmål. Noen legger mer enn det er ment som i spørsmål.

Jeg har ikke antydet noe som helst, bare stilt spørsmål. Men enkelte liker å to at de kan lese saker og ting mellom linjene.

Lit kjeft hører med. 🙂

La du merke til at jeg også har skrevet hvordan de kan løse problemet med at hunden stjeler mat fra krapyla?

Hvorfor er det slik at når jeg sier noe, så kommer det masse pepper, hvis det da ikke er informasjon om diverse sykdommer? Mens andre kan tillate seg det helt utrolig både ovenfor meg og andre, hvorfor er det slik?

Klarer dere ikke lese det jeg skriver uten å tillegge det noe mere enn det som står der, eller hva er problemet deres?

Aud

http://home.online.no/~stokman/