Problem??

#2090062 Rapporter misbruk

Lotti_4
Participant

At du har slektninger som setter pris på hunden din skal du være glad for, så få du heller imøte komme deres ønske om å få lov til å gi noe til vovsen din, med å gi litt informasjon og hva som er lov å gi og hva som er ikke lov!!

At hunder sitter og ´tigger´ er ikke noe problem all den tid det er vi hundeeiere sjøl som lærer dem til det!!…. og det gjør vi hver gang vi er ute og trener med dem gir dem godis og andre saker fordi de har vært så flinke så….!

Hvis man ikke liker at andre vil gi hunden sin noe er det mye bedre å fjerne hunden, legge den på et annet rom, og ikke ta hunden med inn når man drar på besøk, da bevarer man både ´vennskap med familien og kan ha det hyggelig i tillegg.

Jeg har sjøl tre matvrak av noen hunder og gammel mor som ser frem til å få lov å gi vovsene noe når de kommer på besøk, og se den gleden over dette møte mellom hunder og henne er for meg like stor opplevelse som det å ha hund.Så derfor har jeg forklart hva som kan gies og ikke kan gies og hun gir akkurat det som er greit og gi og gleder seg som en liten unge når de kommer og hun og vovsene forsvinner ut på kjøkkenet,så sitter jeg i stuen og hører småpraten hennes med hundene,herlig 🙂 og ingenting å bli sur og irritert over i alla fall.

mvh

lotti