Seieren er min :-)

Hjem Forum Åpent forum Purina Pro Plan VS Labb Seieren er min :-)

#2139673 Rapporter misbruk

SheltieHeart
Participant

Hei!

Jeg snakket med foreldrene mine i går om dette når jeg fikk mer fakta på bordet. Jeg fortalte at flere hadde opplved at hunden begynnte og røyte mye mer en før, avføringen var heller ikke så bra (på mange ikke alle, jeg snakket ike bare labb men også det «Gode» foret de har på butikken). Og at hundene gik opp til 5 ganger om dagen me rpå do på grunn av det,og at det egentlig ble dyrere.En labb Aktiv kostet 20 kg 300 eller mens en Proplan koster vel 500. Jeg sa at det ike ble noe billigere på grunn av at en måte gi dobelt så mye for (Labb) en med Pro Plan + det med røyting og mer driting. Og jeg kan nok si at de falt som fluer der 🙂 Så det blir nok Pro Plan på Timmi når han skal gå over til Adolt for. Det hørest ivertfall ut som om de var helt enige emd meg når jeg komm med det fakta på borde + at jeg fortalte at Pro Plan var bedre kvalitetr på alt det der.

Nabboen hadde vist bytte for til en av de dere daglivare fora, og jeg nevnte jo at de som kjøpte for der som rgel fikk en hund som røytet mye, gik på do flere ganger og fik dårlig avføring. DE hadde merket at det hadde blit mere etetr den lang vei kantene (tur) og at det var rødelig,så de fatet poenget mit der. Tror nok at jeg vant kampen jeg 🙂

Hilsen Rocksy