Svar til flere av dere.. :)

Hjem Forum Åpent forum de gamle og de nye på Canis.. Svar til flere av dere.. :)

#2140530 Rapporter misbruk

BuffyZ
Participant

M-lady… Vet du.. Maria Gj hadde jeg glemt.. Om henne vil jeg si at hun er av de typiske førstegangseier (shoot me if i´m wrong) som spør om ALT det vi andre en eller gang også har lurt på, og som faktisk gjør at man lærer noe her i verden! Maria? Stå på! Du kommer til å få en flott hund! Og tro meg, det er mye å lære ang disse dyra.. (sier jeg som harlært i 4 år nå bare…)

Linda:)… Troll liker vi ikke eller?

Lena&Itza… Takk for det.. 🙂

Vic-Vic1… Ja, jer også blitt veldig flink til å telle til ti, så nå begynner jeg å lure på om kanskje det å telle til 30 ikke er en dum ting noen ganger… hehe

Aud… Ja, egne meninger skal man ha, og stå på dem! Gjør det samme selv jeg.. 🙂

Nina.. Glemmer da ikke deg da vettu!! Du har mer enn en gang imponert meg stort pga alderen din! Ikke tvil om annet! Stå på!

2ne.. Ja, den mening om Bulle og TonjeM slenger jeg meg på… Jeg kan jo ikke huske ALLE heller da? (eller jo, jeg gjør det, men å huske alle der jeg sitter i feberrus er vel LITT for mye forlangt?? ;oP hehe) By the way.. Innleggene dine er også noen man husker.. Du skriver bra og vet tydelig hva du mener.

Og at jeg er «laidback» i mitt hundehold? Ja tro du meg.. Skal love en ting.. HAdde Buffy fått sin opprinnelige tur hver dag nå, og vært avhengig av det mens jeg er sykm, hadde hunden flydd på veggen fortere enn svint.. Glad jeg har en hund som kan sove sammen med meg da jeg er syk jeg..

Jaktvofsa… Ja, vet du? Jeg har lurt litt på hvem du var.. Kanskje et tips å si fra da man bytter nick senere? kjekt å vite hvem man snakker med.. Men, NÅ vet vi detd a. 🙂

Pisiliene… ja, jeg har nok tiltet litt pga denne halsen min, klarer jo ikke å si så mye her hjemme, så må skrive det til dere istedet da vettu. Da man er vant med å si ganske så mye i løpt av en dag, så blir det vanskelig å holde HELT kjeft.. og da må man ta i bruk alternativer.. ;o)

Og du? du skal ha skryt for bildene jeg har fått, men de er det ingen her inne på Canis som har sett da.. ;o) Og det samme gjelder jo jobbletnga! Men, TUSEN TAKK! Venter spent på mere svar! Og forresten! imponert!!! Du har jo svart på et helt nytt innlegg jo!!!! Grattis!!*tjihi*

Men, glemte en ting med deg da… Biblotekaren i deg.. ;oP hehe

AnetteP.. Slapp av, du er ikke glemt… Bare midlertidig!! hihi. Og ja, du går vel forsåvidt under «en av de yngre..» 😉

Hilsen Marit, som føler seg utrolig fyllesyk (!) etter å ha vært sjåfør til klokka 5 i natt.. Slik er IKKE bra da man har halsbetennelse og vil være frisk til å stille opp i Vikingeskipet i morra! (huff å huff)